אימונים קבוצתיים

ShapePark מתאים לאימון עצמי (24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, ללא תשלום) ולאימון קבוצתי. שלטים מאוירים לאורך מסלול ריצה של 2.5 ק"מ מסבירים 43 תרגילים בצורה קלה להבנה.

אם אתם מעדיפים להתאמן עם מדריך מקצועי, עמותת שייפארק תומכת ומקדמת מגוון אימונים קבוצתיים שבועיים בהדרכתם ובפיקוחם של מאמנים מקצועיים.

רשימת האימונים הקבוצתיים המוצעים כיום מפורטת להלן. בחרו את הקבוצה המתאימה לכם ולחצו כדי להירשם:

אימוני ריצה

קבוצת הריצה השבועית של המאמן ערן הדר מתחילה בהקפה מלאה של ShapePark (‏2.5 ק"מ) בריצה ועצירה לתרגילים לאורך המסלול. ערן מוסיף לאחר מכן תרגילי ריצה כמו אימון אינטרוולים ועוד. הוא מתאים את התרגילים לרמת הכושר של כל משתתף. אימון קבוצתי פופולרי הן למתחילים והן לרצים מנוסים למרחקים ארוכים. מרחק ריצה כולל: כ-7 ק"מ.

יום א' 20:00–21:15

אימוני תחנות – ריצה

אימון גופני מקיף בהדרכת דור אבירם, הכולל אימון כושר מאוזן עם תרגילים וריצה מתחנה לתחנה (הקפה אחת של ShapePark באורך 2.5 ק"מ).

יום ד' 20:00–21:15

אימוני תחנות – הליכה

אימון גופני מקיף בהדרכת המאמנת המקצועית ומדריכת הפילאטיס מיטל יהודאי כולל הליכה של 2.5 ק"מ לאורך מסלול ShapePark ותרגילים. מיטל מוסיפה מנסיונה כמדריכת פילאטיס מוסמכת לתחנות התרגילים המוכחות של ShapePark.

יום ג' 19:30–20:45

הליכה נורדית

אימון הליכה נורדית קבוצתי בהנחיית נוגה מוסמן, פיזיותרפיסטית מוסמכת ומדריכה להליכה נורדית. הצטרפו לקבוצה לאימון כוח דינמי שבו מופעלים 90% משרירי הגוף! אימון מושלם לחיזוק הגוף והנפש.

יום ה' 18:00–19:00