אימונים קבוצתיים בהדרכת מאמנים מקצועיים

ShapePark רוצה שתיהנו מספורט. האימונים הקבוצתיים הניסיוניים בהדרכת מאמנים מקצועיים זכו לתגובות נלהבות.

ספורטאים, משפחות וחובבי ספורט נהנים מאימון כושר עם מאמן. המאמנים מייעצים גם בענייני תזונה ופעילות גופנית יום-יומיות. כל המאמנים הם מדריכים מוסמכים וספורטאים פעילים. הכירו אותם:

מיטל יהודא

מיטל יהודאי, בעלת תואר ראשון בניהול וכלכלה של האוניברסיטה הפתוחה ולימודי תעודה במש"א של תפנית בי"ס למנהלים.

מדריכת חדר כושר, מדריכת קיקבוקסינג ומדריכת התעמלות לגיל הרך – בוגרת ביה"ס למדריכים ע"ש נט הולמן בוינגייט. מדריכת פילאטיס מזרן – בוגרת Contrology האקדמיה לפילאטיס, ומדריכת TRX – בוגרת Go Active PRO. כמו כן סיימה בהצלחה קורס יציבה של יואל שמואלי.

מזה מספר שנים מעבירה אימוני קיקבוקסינג, פילאטיס, Fitball , עיצוב, אימונים פונקציונאליים ואימוני TRX ליחידים ולקבוצות.

ערן הדר

אימון ריצה

אני מאמן ריצות ארוכות ומרתוניסט – השתתפתי ב-15 מרתונים בארץ ובעולם ובעשרות תחרויות ריצה במקצים שונים.

היום מעביר את המסר לרצים מתחילים ומתקדמים ששואפים לרוץ מקצים שונים עד מקצה מרתון, מהצעד הראשון.

ניסיון של שנים לימד אותי שכולם מסוגלים ושרק צריך להחליט. לכן למדתי את התחום ואני שמח להעניק לכם, הרצים, את כל הידע המעשי והעיוני שרכשתי.

הכשרה:

  • מאמן ריצות ארוכות (קמפוס שיאים)
  • סדנת מתיחות (קמפוס שיאים)
  • אימון מעל גיל 40 (ד"ר איתי זיו)
נוגה מוסמן

שמי נוגה מוסמן ואני מזמינה אתכם לגלות מחדש את ההליכה ביחד איתי! אני פיזיותרפיסטית מוסמכת מזה 40 שנה, מומחית בהליכה נורדית. זו צורת אימון כוח דינמית המאפשרת שימוש ב 90% משרירי הגוף!

מדוע הליכה נורדית?

  • שיפור היציבה והקלה על עומס במפרקים
  • שיפור קואורדינציה
  • שימוש בכוח בשרירי הגוף העליון וכן התחתון, בשונה מתחומי אימון אחרים המרוכזים בקבוצת שרירים אחת.
  • מתאים לכל אדם ללא קשר לגיל או חוזק.
  • חיזוק העצמות ומניעת אוסטאופורוזיס
  • חיטוב וכושר

לא מעט אנשים שלא הצליחו ללכת מרחקים, פתאום מצליחים לצעוד אפילו בעליות, הכל בעזרת המקלות ושיטת ההליכה!

דור אבירן

אימון תחנות

למה אני מאמן? כי התחלתי לרוץ בכיתה ט', ומאז לא הפסקתי. אני מדריך מוסמך מאוניברסיטת תל אביב, והדרכתי יותר מ-100 מתאמנים מכל הסוגים: החל באנשי ברזל מנוסים וכלה באנשים שלא יצאו לרוץ פעם אחת בחייהם. לכל מתאמן אני תמיד מקפיד להתאים באופן אישי את סוג האימון ואת מידת המוטיווציה שיסייעו להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

בכל פעם שאני מגיע להדריך ב-ShapePark, אני מביא את אותה הרוח לאימונים: מתחילים בחימום מבוקר ואיטי ומגבירים בהדרגה את עוצמת האימון ואת קצב הלב. אפילו את המוזיקה אני משתדל להתאים לקבוצה.

שילוב מאוזן של תרגילי עמידות וחיטוב סטטיים, סטים ממוקדים של כוח מתפרץ וטריקים לפיתוח ביצועי לב-ריאה בונה אימון ששורף פחמימות, מנדף קלוריות ומחזק שרירים. נוסחת האימון שלי מאפשרת לכל מתאמן לסיים את האימון בתחושת סיפוק, תוך שמירה על בטיחות אישית ועל הנאה קבוצתית.

מתגורר ברעננה עם אשתי ובני.

מתן זמיר

אימון משפחות

ילד בן 43.5, נשוי לאורית ואב לעדי, שגיא ונוגה.

כל חיי עסקתי בספורט להנאתי: כדורסל, כדורגל, ריצה, סקווש, אופניים ועוד.

לקראת גיל 40 החלטתי להתחיל תהליך של הסבת קריירה לאימון כושר. עברתי קורס מאמני כושר עם התמחות בילדים בווינגייט. הרעיון נבע מאהבתי הגדולה לספורט ומתשוקה גדולה לקדם ולהעצים ילדים באמצעות תנועה ואורח חיים ספורטיבי.

כמאמן קבוצת המשפחות ברצוני לתת טיפ להורים: צפו למאמץ, לא לשלמות.

כשאנחנו משבחים את ילדינו על המאמץ ועל העבודה הקשה, אנו מעודדים אותם להמשיך להתאמץ (ויטאלי בוצ'אצקי, "איך לגדל ילדים מאושרים").